löshåret har kommit


Nu har mitt löshår kommit så ikväll ska jag klippa upp de och sätta dit clips, de va längre än vad jag trodde, jag tycker att 55cm är lite men tydligen inte ( kommer ju dock dölja ca 10 cm under mitt riktiga hår.
Ska lägga till en extra remsa med hår så kommer de inte att se så fejk ut, bara dem som är vana med att se mig i kort hår eller dem som själva har löshår bör se att jag har löshår ska jag se till!

Från och med imorgon blir jag långhårig igen!



Annars idag så har jag ridit och jag kom hem nyss vart ute i fem timmar så nu är jag jättekall och trött.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

oj det är ju nästan lika långt som mitt riktiga :)

2010-01-03 @ 22:31:45
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0